مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:152024-01-02فرهنگي

رییس سازمان سینمایی:جشنواره فیلم فجر، یک میراث بزرگ ملی است


رییس سازمان سینمایی کشور در دیدار اعضای ستادی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در جریان روند چگونگی فعالیت های این دوره از جشنواره در بخش های مختلف قرار گرفت و حکم اعضای این جشنواره را تقدیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اعضای ستادی چهل و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با رییس سازمان سینمایی، روز گذشته (11 دی ماه) در سازمان سینمایی دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه مجتبی امینی دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ضمن ارائه گزارش و تشریح معاونت ها و بخش های ستادی جشنواره، گفت: 11 بهمن ماه همزمان با افتتاحیه چهل و سومین جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم ها در تهران و شهرستان ها آغاز خواهد شد.

در هفته دوم از برگزاری این رویداد فرهنگی نیز میزبان میهمانان بین الملل بوده و 22 بهمن ماه نیز اختتامیه را در پیش خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: طی چند ماه گذشته، نظم و ترتیبی در معاونت های مختلف جشنواره صورت گرفته و فعالیت ها بر اساس برنامه پیش رفته است.

همچنین در دی ماه به عملیات اجرایی رسیده و خداروشکر بر طبق کنداکتور پیش رفته ایم.

دبیر چهل و دومین جشنواره فیلم فجر درباره اقدامات صورت گرفته در این حوزه بیان کرد: در حوزه بین الملل، برگزاری اجلاس خزر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در پیش خواهیم داشت و روسای سازمان سینمایی عضو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان سینمایی:جشنواره فیلم فجر، یک میراث بزرگ ملی است

رییس سازمان سینمایی:جشنواره فیلم فجر، یک میراث بزرگ ملی است