مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:152024-01-11سياسي

صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر نباید با چالش مواجه شود


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: نباید بگذاریم این صندوق در آینده با چالش مواجه شود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: نباید بگذاریم این صندوق در آینده با چالش مواجه شود.

بیت الله برقراری، امروز (پنجشنبه، 21 دی ماه) در همایش بیمه اجتماعی، حق همگانی در کرمانشاه با اشاره به تشکیل صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از سال 1384، اظهار کرد: این صندوق با هدف خدمات رسانی بیمه ای به کشاورزان، روستاییان و عشایر راه اندازی شده است و امیدواریم بتواند نقش مهمی در خدمت رسانی بیشتر به این جامعه تولیدکننده داشته باشد.

وی با اشاره به مثبت بودن تراز مالی صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، گفت: این صندوق باید چنان مدیریت شود که در آینده با چالش مواجه نشود و بتواند به جامعه هدف خدمات مطلوب ارائه دهد.

برقراری با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر جزو پایدارترین صندوق های بیمه ای کشور است، اظهار کرد: باید منحنی عمر صندوق را مدام تحلیل کنیم و در راستای پایداری بیشتر صندوق تلاش کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با بیان اینکه باید قدردان نعمت انقلاب باشیم، گفت: حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف نقشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر نباید با چالش مواجه شود

صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر نباید با چالش مواجه شود