مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:262024-01-14سياسي

تامین زمین در گام دوم نهضت مدرسه سازی در کرج و فردیس ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در گام دوم نهضت مدرسه سازی استان، تامین زمین مناسب در شهرستان های استان به ویژه در شهرستان های کرج و فردیس که با تراکم بالای دانش آموزی مواجه هستند، -   معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در گام دوم نهضت مدرسه سازی استان، تامین زمین مناسب در شهرستان های استان بویژه در شهرستان های کرج و فردیس که با تراکم بالای دانش آموزی مواجه هستند، ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، احمد افضلی با بیان این مطلب در جلسه رفع مسائل و مشکلات مربوط به نهضت مدرسه سازی استان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تاکید استاندار البرز،کرج به 45 مدرسه دیگر نیاز دارد.

در این راستا بیشترین نیاز به مدرسه مربوط به شهر های کرج و فردیس است که باید شهرداران مربوطه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تامین زمین مورد نیاز اقدام و یا نسبت به رفع موانع و مشکلات تامین زمین اقدام کنند.

وی افزود: شایسته است فرمانداری فردیس نیز در راستای رفع کمبود فضای آموزشی در این شهرستان در نشستی مشترک با شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی تمهیدات لازم را پیرامون اراضی موردنیاز در نقاط پرتراکم جمعیت دانش آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین در گام دوم نهضت مدرسه سازی در کرج و فردیس ضروری است

تامین زمین در گام دوم نهضت مدرسه سازی در کرج و فردیس ضروری است