مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:202024-01-13اقتصادي

صاحبان کسب و کار برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کنند


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: از سال آینده علاوه بر عدم ارائه خدمات بانکی و مالیاتی، امکان تمدید، توسعه و اصلاح مجوز برای دارندگان مجوزهای قدیمی امکان پذیر نیست و تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا ضرورت دارد.

- یعثوب نژادمحمّد، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: هدف دولت صدور و تمدید مجوزها به صورت الکترونیکی و بارکد است که بر همین اساس از  سال 1403، مجوزی برای فعالان اقتصادی تحت عنوان مجوز کاغذی صادر نشده و تمامی مجوزهای قبلی نیز باطل می شوند.

 وی افزود: درگاه ملی مجوزها تحت مدیریت هیأت مقررات زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار بوده و درگاه مذکور تنها مرجع رسمی اعلام شرایط در این حوزه است؛ متقاضیان سرمایه گذاری با داشتن شرایط لازم، می توانند با استفاده از این درگاه، از طریق اینترنت طی مدت زمانی 48 ساعت الی 15 روز صاحب مجوز کسب و کار خود شوند.

صدور 24 هزار مجوز در درگاه ملی مجوزهای کسب وکار مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به راه اندازی درگاه ملی مجوزهای کسب و کار و صدور اینترنتی مجوزها و بیان اینکه دیگر چیزی به نام امضای طلایی و کاغذبازی وجود نخواهد داشت، گفت: راه اندازی این درگاه اقدام بسیار ارزشمندی است که مانع از وقوع فسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان کسب و کار برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کنند

صاحبان کسب و کار برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کنند