مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:502023-12-26اجتماعي

پایان هفته برفی در انتظار گیلان


از پنجشنبه با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه بارشی به منطقه شرایط برای کاهش دما و وزش باد شدید و بارندگی و رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات مهیا می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از پنجشنبه با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه بارشی به منطقه شرایط برای کاهش دما و وزش باد شدید و بارندگی و رعد و برق و بارش برف در ارتفاعات مهیا می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری دانست و اظهار کرد: جیرنده با 7 درجه سلسیوس و سیاهکل با 27 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی تا اواخر هفته در منطقه دانست و افزود: طی این مدت به تناوب وزش باد جنوبی شدید به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزایش نسبی دما طی فردا و وقوع پدیده مه در نقاط جلگه ای را نیز مورد انتظار دانست و تصریح کرد: در ارتفاعات احتمال کولاک برف پیش بینی می شود.

دادرس از ورود سامانه سرد به منطقه خبر داد و گفت: به تدریج از پنجشنبه با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه بارشی به منطقه شرایط برای کاهش دما و وزش باد شدید و بارندگی و رعد و برق مهیا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته برفی در انتظار گیلان

پایان هفته برفی در انتظار گیلان