مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 08:002024-01-06اقتصادي

50 مرغ فروشی متخلف کرمانشاه تعزیراتی شدند/ تداوم نظارت بر بازار مرغ


کارشناس اداره گشت های مشترک تعزیرات کرمانشاه از رصد ویژه بازار مرغ از سوی تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: تاکنون برای 50 مرغ فروشی متخلف کرمانشاه پرونده تشکیل شده است.

- ایسنا/کرمانشاه کارشناس اداره گشت های مشترک تعزیرات کرمانشاه از رصد ویژه بازار مرغ از سوی تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: تاکنون برای 50 مرغ فروشی متخلف کرمانشاه پرونده تشکیل شده است.

جلال محکی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه همزمان با تلاطم بازار مرغ و در راستای مدیریت قیمت آن در بازار طرح نظارتی ویژه ای برای رصد بازار مرغ از 21 آذر در کرمانشاه اجرا شده، اظهار کرد: این طرح همچنان ادامه دارد و بازار مرغ شامل واحدهای صنفی و کشتارگاه ها در سراسر استان رصد می شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح گشت های مشترکی با حضور تعزیرات حکومتی و همراهی اداره کل صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، بسیج اصناف و .

برای نظارت بر بازار داریم و رصد بازار مرغ به صورت روزانه انجام می شود.

کارشناس اداره گشت های مشترک تعزیرات کرمانشاه تاکید کرد: اگرچه اکنون تلاطم بازار مرغ تا حدودی فروکش کرده اما نظارت ها ادامه دارد و با هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و حتی میزان آب موجود در بسته بندی مرغ برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 مرغ فروشی متخلف کرمانشاه تعزیراتی شدند/ تداوم نظارت بر بازار مرغ

50 مرغ فروشی متخلف کرمانشاه تعزیراتی شدند/ تداوم نظارت بر بازار مرغ