مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:152024-01-07سياسي

برنامه های اعتکاف امسال مبتنی بر ظرفیت های مردم تدوین شود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: تدوین فعالیت های فرهنگی نظیر اعتکاف مبتنی بر ظرفیت های مردمی باعث دوام و ماندگاری یک فرهنگ و آیین خواهد شد چراکه مردم برای اجرای برنامه های خود منتظر نهادهای دولتی و مسئولین نخواهند بود.

- به  گزارش  خبرگزاری  فارس  از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان امروز  در جلسه ستاد برگزاری اعتکاف استان هرمزگان که با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان، ائمه جماعات مساجد برگزار کننده اعتکاف و فعالین فرهنگی عرصه اعتکاف در سالن جلسات دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت اقامه فریضه های الهی، اظهار کرد: بر اساس آیات و روایات اقامه فریضه های الهی از انجام آن ها دارای ارزش بیشتری است.

چراکه اقامه یک فریضه الهی مانند نماز تنها به معنی نماز خواندن نیست بلکه به فرهنگ سازی و ترویج نماز در جامعه، اقامه گفته می شود.

وی با ذکر این نکته که افراد فعال در زمینه فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ اعتکاف دارای پاداش عظیم الهی هستند، بیان کرد: اعتکاف بعد معنوی انسان ها به خصوص جوانان را تقویت می کند و این مهم را می توان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و عمل به فرمایشات ولی فقیه یعنی معنویت گرایی دانست که خود این امر نیز دارای فیض جداگانه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اعتکاف امسال مبتنی بر ظرفیت های مردم تدوین شود

برنامه های اعتکاف امسال مبتنی بر ظرفیت های مردم تدوین شود