مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:352024-01-02سياسي

هشت شهر استان اردبیل با تنش آبی مواجه است


استاندار اردبیل خواستار اجرای سریع طرح جامع آبرسانی اردبیل شد و گفت: استان اردبیل به مدت سه سال متوالی است که دچار خشکسالی شده و هشت شهر استان با تنش آبی مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سیدحامد عاملی روز سه شنبه در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهور به استان اردبیل که با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: اجرای سریع طرح جامع آبرسانی به عنوان یکی از مهم ترین مصوبات سفر اول رییس جمهور به این استان باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه وضعیت آب در استان به شدت بحرانی است، افزود: استان اردبیل به مدت سه سال متوالی است که دچار خشکسالی شده و هشت شهر استان با تنش آبی مواجه هستند.

استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت بارندگی های فصل پاییز خاطرنشان کرد: مرکز استان هم به شدت در معرض تنش آبی است و اقدامات اضطراری مدیریت بحران در حوزه آب شروع شده است.

عاملی افزود: انتظار داریم اعتبارات طرح جامع آبرسانی که جزو مصوبات سفر اول بوده و منابع آن تا حدودی دیده شده با دستور سازمان برنامه و بودجه تخصیص یابد تا کارهای آن آغاز شود.

وی با بیان اینکه برای این این طرح حدود 60 هزار میلیارد ریال منابع پیش بینی شده است، گفت: اعتباراتی هم توسط وزارت نیرو تامین شده و زمینه آماده است تا در جریان سفر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت شهر استان اردبیل با تنش آبی مواجه است

هشت شهر استان اردبیل با تنش آبی مواجه است