مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 11:502023-12-25سياسي

دکتر کاظمی آشتیانی نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله بود


رییس جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی گفت: دکتر سعید کاظمی آشتیانی نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله بود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان غربی گفت: دکتر سعید کاظمی آشتیانی نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله بود.

رضا حسین زاده در گفت و گو با ایسنا افزود: اینکه جوانی مخلص و انقلابی با اعتقاد راسخ به کار علمی و جهادی چنین تحولی در گشایش مرزهای دانش صورت داده از معجزات به حق تلفیق جوانی و اخلاص است.

وی با بیان اینکه زنده یاد دکترکاظمی آشتیانی معنی و مفهوم ما می توانیم را در عمل معنا کرد، ادامه داد: چراغی که دکتر آشتیانی برای انجام پژوهش های بنیادین و گسترش و توسعه مرزهای علمی افروخته است همچنان روشن است و این پرچم در دست جهادگران دانشگاهی و توسط فرزندان و برادران و خواهران ایشان همچنان به پیش رفته و قله های توانایی یکی پس از دیگری فتح خواهد شد.

حسین زاده ادامه داد: نسل پیشروی جهاد دانشگاهی وظیفه دارد تا نسبت به شناسایی و معرفی ابعاد شخصیتی دانشمندان بزرگ، متواضع و انقلابی همچون شهید آشتیانی اقدامات موثرتر و مفیدتری انجام دهد تا جوانان و نسل های بعدی در انتخاب مسیر و ادامه راه دچار خطا و اشتباه کمتری شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کاظمی آشتیانی نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله بود

دکتر کاظمی آشتیانی نمونه کامل جوان انقلابی، جهادی و سالک فی سبیل الله بود