مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 08:552024-01-17اقتصادي

ارائه کالای باکیفیت شرط حضور در نمایشگاه بهاره زنجان


رییس اتاق اصناف زنجان به همزمانی ماه رمضان با فروردین ماه و ادغام نمایشگاه بهاره و نمایشگاه ضیافت اشاره کرد و گفت: برای حضور در این نمایشگاه از شرکت کنندگان تضمین گرفته می شود تا کالای دارای کیفیت بالا عرضه کنند.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق اصناف زنجان به همزمانی ماه رمضان با فروردین ماه و ادغام نمایشگاه بهاره و نمایشگاه ضیافت اشاره کرد و گفت: برای حضور در این نمایشگاه از شرکت کنندگان تضمین گرفته می شود تا کالای دارای کیفیت بالا عرضه کنند.

محمد بازرگان امروز (چهارشنبه 27 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره همه ساله در ایام پایانی سال برگزار می شود و امسال با توجه به اینکه ایام پایانی سال با ماه رمضان مقارن شده است و با جمع بندی به عمل آمده نمایشگاه بهاره با نمایشگاه ضیافت به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه مواد شوینده و اقلام خوراکی در اولویت قرار دارد، افزود: همچنین با جهاد کشاورزی برای توزیع کالا از طریق مباشران هماهنگی شده است.

ن طبق برنامه ریزی به عمل آمده نمایشگاه در فضای 4 هزار متر برگزار خواهد شد و تعداد غرفه ها نیز بیش از 250 غرفه خواهد بود.

این فعال صنفی تصریح کرد: کاهش قیمت غرفه قطعا در عرضه کالا به قیمت پایین تر تاثیرگذار خواهد بود و همین امر قدرت خرید مردم را هم افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه کالای باکیفیت شرط حضور در نمایشگاه بهاره زنجان

ارائه کالای باکیفیت شرط حضور در نمایشگاه بهاره زنجان