مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 17:052024-01-02اقتصادي

67 میلیارد به حساب ایتام و محسنین البرز واریز شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: طی 9 ماهه ابتدای سال بیش از 37 هزار حامی البرزی مبلغ 67 میلیارد و 48 میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا البرزی، مدیرکل کمیته امداد البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با بیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تامین نیازمندی های آنان در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان و.

است، گفت: در حال حاضر 37 هزار و 215 حامی؛ حمایت هزار و 697 یتیم و 6 هزار و 42 فرزند محسنین را بر عهده دارند.

  مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 37 هزار حامی البرزی مبلغ 67 میلیارد و 48 میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کردند، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و 630 هزار تومان و فرزندان محسنین 822 هزار تومان از طریق کارت های عضو شتاب به طور مستقیم به حساب هر فرزند معنوی واریز می شود.

  البرزی با تأکید بر اینکه عمده نیاز فرزندان محسنین مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی است، افزود: ایتام و فرزندان محسنین در اثر حمایت های حامیان نیکوکار توانسته اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه های متعددی از این عزیزان در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

67 میلیارد به حساب ایتام و محسنین البرز واریز شد

67 میلیارد به حساب ایتام و محسنین البرز واریز شد