مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 12:552024-01-18سياسي

نیمه شعبان در قم و اطراف مسجد جمکران موکب برپا می شود


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان مواکب مردمی نیمه شعبان سال گذشته در این مکان مقدس خبر داد و گفت: در ایام نیمه شعبان مواکب متعددی در قم و اطراف مسجد مقدس جمکران با هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران نیمه شعبان برپا می شود.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان مواکب مردمی نیمه شعبان سال گذشته در این مکان مقدس خبر داد و گفت: در ایام نیمه شعبان مواکب متعددی در قم و اطراف مسجد مقدس جمکران با هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران نیمه شعبان برپا می شود.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به اینکه در ایام نیمه شعبان مواکب متعددی در شهر مقدس قم، بلوار پیامبر اعظم(ص) و اطراف مسجد مقدس جمکران با هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران نیمه شعبان برپا می شود، اظهار کرد: سال گذشته حدود 350 مجموعه مردمی در قالب بیش از یک هزار و 600 غرفه در حوزه های مختلف خدمات را به زائران ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مسجد جمکران، وی ادامه داد: مسئولان برخی از این مواکب روز جمعه 29 دی ماه به منظور هم افزایی در مسجد مقدس جمکران گردهم جمع می شوند.

بعد از ظهر جمعه هم همایشی با هدف تجلیل از موکب داران با حضور جمعی از مسئولان استانی و سخنرانی حجت الاسلام والمسلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه شعبان در قم و اطراف مسجد جمکران موکب برپا می شود

نیمه شعبان در قم و اطراف مسجد جمکران موکب برپا می شود