مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:052023-12-30دانش

تندیس دانشگاه تهران به نماد های مقاومت اعطا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی شهبازی، مشاور رییس دانشگاه تهران و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تشریح جزییات این آیین، - اولین آیین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نماد های مقاومت روز دوشنبه 11 دی ماه همزمان با هفته مقاومت و در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی شهبازی، مشاور رییس دانشگاه تهران و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تشریح جزییات این آیین، گفت: ستاد بزرگداشت هفته مقاومت در دانشگاه تهران به ریاست رییس دانشگاه تهران، سیاستگذاری آیین اعطای تندیس دانشگاه تهران به نماد های مقاومت را برعهده دارد.

شهبازی با بیان اینکه مصادیق چهره های عرصه مقاومت در این ستاد مطرح شد و از میان قریب به 100 نام پیشنهادی، جمعی از چهره های شاخص به منظور دریافت این تندیس انتخاب شده اند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه ابعاد و حوزه های مختلف مقاومت به منظور تعیین چهره های منتخب دریافت تندیس، مورد توجه قرار گرفته اند؛ خاطرنشان کرد: این تندیس دانشگاه تهران به چهره ها از عرصه های مختلف مقاومت اعم از نظامی، دفاعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس دانشگاه تهران به نماد های مقاومت اعطا می شود

تندیس دانشگاه تهران به نماد های مقاومت اعطا می شود