مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:312023-12-27حوادث

پایان موفقیت آمیز 3 شبانه روز تعقیب و گریز در قیروکارزین


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین از دستگیری متخلفان در مناطق تحت مدیریت این شهرستان خبر داد و گفت: پس از سه روز تعقیب و رصد متخلفین شکار و صید در ارتفاعات کوه های شهرستان قیروکارزین ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، عباس قائدی با تشریح جزییاتی از اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: ماموران یگان حفاظت  موفق به کشف 2 لاشه پازن و کهره نر وحشی و چهار قبضه سلاح  شامل 2 قبضه گلوله زنی برنو و یک قبضه گلوله زنی 8/57 و یک قبضه سلاح شکاری دو لول رو هم سوار غیر مجاز ساخت ترکیه و یک قطار کمری شامل 39 فشنگ برنو و 12 فشنگ چهارپاره و ساچمه زنی شدند.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست با دستگیری 6 نفر شکارچی کهنه کار و توقیف خودرو  آنها به همراه و سه عدد دوربین چشمی و پنج عدد کوله پشتی  این عملیات پایان یافت.

قائدی اضافه کرد: به دستور رییس دادگستری بخش افزر شهرستان قیروکارزین، همه متخلفین دستگیر و راهی زندان شدند و خودرو پژو 405 آن ها نیز توقیف شد.

وی افزود: با دستور رییس دادگستری  این بخش، متخلفین مبلغ 500 میلیون ریال ضرر و زیان محیط زیست، بابت شکار  دو راس پازن و کهره نر وحشی به خزانه دولت واریز کردند.

پایان پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان موفقیت آمیز 3 شبانه روز تعقیب و گریز در قیروکارزین

پایان موفقیت آمیز 3 شبانه روز تعقیب و گریز در قیروکارزین