مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:552024-01-14سياسي

مراسم اعتکاف امسال پرشورتر و با حضور بیشتر جوانان خواهد بود


رییس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره به فرصت ثبت نام تا 26 دی ماه گفت: با توجه تجربه سال های گذشته و زمان ثبت نام امسال، انتظار می رود اعتکاف پرشورتری با حضور بیش تر نسل جوان شاهد باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا تکیه ای ظهر امروز یکشنبه 24 دی 1402 در نشست خبری مراسم اعتکاف که در سالن جلسات ساختمان تالار مرکزی شهر برگزار شد، با بیان اینکه ماه رجب آغاز سال عبادت و بندگی است، مطرح کرد: ماه رجب ماه خانه تکانی دل است و به همین دلیل این ماه، ماه استغفار است.

رییس ستاد مرکزی اعتکاف با بیان اینکه اعتکاف به عنوان یک سنت حسنه از زمان حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) در متن قرآن کریم آمده است، عنوان کرد: اعتکاف پیش از انقلاب اسلامی معطوف به چند ده نفر بود و تنها برای قشر خاصی از جامعه بود.

وی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی شاهد فراوانی و حضور اقشار مختلف در جامعه بودیم، خاطرنشان کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ماهیت معنوی و اخلاقی است.

تکیه ای با بیان اینکه مهم ترین سند این معنویت و اخلاق نیز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سه محور خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تعریف شده است که با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال تمدن سازی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اعتکاف امسال پرشورتر و با حضور بیشتر جوانان خواهد بود

مراسم اعتکاف امسال پرشورتر و با حضور بیشتر جوانان خواهد بود