مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 16:052023-12-29بين الملل

تظاهرات ضد صهیونیستی در بحرین


صدها نفر در منطقه الدراز در بحرین امروز پس از اقامه نماز جمعه به خیابان ها آمده و علیه رژیم صهیونیستی و در دفاع از مردم غزه شعار دادند.

- پیش از این نیز ابراهیم شریف از فعالان مطرح سیاسی بحرینی در تاریخ 29 آذر به دلیل اعتراض به حضور بحرین در ائتلاف تازه تأسیس آمریکا در دریای سرخ، بازداشت و روانه زندان شد.

ابراهیم شریف که طی سال های گذشته چندین بار بازداشت و آزاد شده است، در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشته بود: خطاب به همه وجدان های بیدار در بحرین؛ دولت اراده و تصمیم ما را مصادره کرده و وارد ائتلافی خصمانه برای مقابله با محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شده است، رژیمی که روزانه دست به جنایت می زند و ملت ما در غزه و فلسطین را محاصره کرده و گرسنگی می دهد .

این فعال سیاسی بحرینی سپس از دیگر کاربران خواسته بود تا با هشتگ #بحرینیون_ضد_التحالف (بحرینی ها علیه ائتلاف هستند) و #حکومه_البحرین_لاتمثلنی (دولت بحرین نماینده من نیست) موضع خود را در قبال اقدام دولت منامه ابراز کنند.

پس از این نوشته ها، مأموران امنیتی بحرین او را بازداشت کرده اند که هنوز خبری از او منتشر نشده است.

حضور بحرین در این ائتلاف ادعایی دریایی، در حالی است که این کشور اصولا ناوگان دریایی قابل ذکری ندارد و تمامی نیروی دریایی بحرین در قایق های گشتی ساحلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات ضد صهیونیستی در بحرین

تظاهرات ضد صهیونیستی در بحرین