مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:102024-01-17اجتماعي

ترمینال سامان و کوله باری از مشکلات


اگر بخواهی از شهرکرد به سمت سامان یا بن بروی، مجبور می شوی برای تردد این مسیر را با تاکسی طی کنی، گرچه گذشته برای این خطوط مینی بوس و سپس تاکسی جایگزین آن شد اما همان تاکسی هم دغدغه مسافران شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال های گذشته شهرداری شهرکرد ترمینالی را برای رانندگان مینی بوس و تاکسی شهرکرد - سامان با امکانات مناسب احداث کرد اما بعد از اینکه مینی بوس ها جمع آوری شدند، رانندگان تاکسی هم مدتی در آن محل مستقر بودند.

ترمینالی که شهرداری اقدام به ساخت آن کرده بود در طرف مخالف مسیر رفت سامان و بن قرار داشت و مسافرانی که با تاکسی خطی از شهرکرد تا مسیر ترمینال را طی می کردند، طرف مقابل ترمینال پیاده می شدند و برای اینکه مجبور می شدند از عرض خیابان عبور کنند بسیاری به داخل ترمینال نمی رفتند.

مسافربران شخصی هم وقت را غنیمت می شمردند و مسافرانی که روبروی ترمینال پیاده می شدند را به مقصد می رساندند، یعنی رانندگان تاکسی متضرر می شدند، این داستان موجب شد که رانندگان تاکسی از ترمینال کوچ کرده و به سمت مقابل و در مسیر موافق مسیر سامان یا بن توقف کنند.

البته این را باید پذیرفت ترمینالی که برای رانندگان و مسافران احداث می شود باید شرایط راننده و مسافر برای جابجایی آسان تر سنجیده شود، اما به دلیل اینکه تنها زمین در اختیار شهرداری همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمینال سامان و کوله باری از مشکلات

ترمینال سامان و کوله باری از مشکلات