مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:002024-01-03سياسي

ثبت جهانی مجموعه زندیه تعیین تکلیف شود / راه اندازی بازارچه هنر در شیراز


شهردار شیراز از مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست تا در بحث ثبت جهانی مجموعه زندیه هم تسهیل گری داشته و هم این کار را تعیین تکلیف کنند.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز از مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواست تا در بحث ثبت جهانی مجموعه زندیه هم تسهیل گری داشته و هم این کار را تعیین تکلیف کنند.

محمدحسن اسدی امروز، 13 دی ماه در آیین افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی بیان کرد: شیراز، یک شهر جهانی با ظرفیت های کم نظیر و بی بدیل و قدمتی 6500 ساله است که در چهار مقطع تاریخی نیز پایتخت کشور بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مدیریت شهری، ثبت جهانی مجموعه زندیه است، از معاونان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در این مراسم حضور داشتند، خواست تا نسبت به این موضوع تسهیلگری داشته و آن را تعیین تکلیف کنند.

شهردار شیراز با تصریح اینکه این کلان شهر، تمیزترین و پاک ترین شهر ایران محسوب می شود، افزود: در سال گذشته این کلان شهر یک روز آلوده هم نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی مجموعه زندیه تعیین تکلیف شود / راه اندازی بازارچه هنر در شیراز

ثبت جهانی مجموعه زندیه تعیین تکلیف شود / راه اندازی بازارچه هنر در شیراز