مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 12:102024-01-02سياسي

وقتی مسعود رجوی اعتراف می کند


چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی به صورت علنی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، امروز سه شنبه 12 دی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و با حضور غریب آبادی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به صورت علنی برگزار شد.

در این جلسه دادگاه دختر شهید غلامعلی حاجی هاشم، همسر شهید حجت الاسلام والمسلمین سید احمد آقامیری، خواهر شهید زینب کمایی، برادر شهید موسی علیزاده، همسر شهید مهدی ابراهیمی، جانباز محمدمهدی چیذری و خواهر و برادر شهید سید رسول موسوی ابربکوه حضور داشتند.

در جلسات گذشته کیفرخواست 33 نفر از متهمان پرونده قرائت شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی، رییس دادگاه با اعلام آغاز ادامه روند رسیدگی به پرونده منافقین، دادگاه را رسمی اعلام کرده و از نماینده دادستان خواست برای قرائت کیفرخواست در جایگاه حضور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مسعود رجوی اعتراف می کند

وقتی مسعود رجوی اعتراف می کند