مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:052023-12-28سياسي

نظام مسائل شهری توسط مسؤولان احصا شود


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: باید نظام مسائل شهری را احصا و نسبت به همه موضوعات شناخت پیدا کنیم و معرفت و شناخت خود را نسبت به مسائل پیرامون خود افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام صمد بهرامی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با تسلیت شهادت سید رضی موسوی و فرا رسیدن سالگرد شهید سلیمانی، موعظه و پند را مهم ترین راه رسیدن به خداوند متعال دانست و اظهار کرد: خداوند به پیامبر فرمود: مردم را با حکمت و موعظه به سوی من دعوت کن ؛ گاهی یک موعظه مسیر یک انسان را تغییر می دهد که در تاریخ نیز نمونه های زیادی وجود دارد.

وی افزود: 103 خصلت از صفات مومن در بحارالانوار جلد 64 صفحه 310 آمده که خداناظری و خدامحور بودن یکی از آن خصایص محسوب می شود، اینکه انسان خدا را بشناسد و خدا را ناظر بر اعمال خود بداند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا بیان کرد:  باید نظام مسائل شهری را احصا و نسبت به همه موضوعات شناخت پیدا کنیم و معرفت و شناخت خود را نسبت به مسائل پیرامون خود افزایش دهیم.

بهرامی خطاب به مسؤولان گفت: سعه صدر خود را افزایش دهید و اگر هم به شهرتی رسیدید خود را اولاتر از دیگر نبینید؛ هنگامی که قدرت یافتید عفو کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام مسائل شهری توسط مسؤولان احصا شود

نظام مسائل شهری توسط مسؤولان احصا شود