مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 22:402024-01-20سياسي

ایثارگری ها و خدمات سردار عابدین خرّم از خاطر مردم فراموش نمی شود


سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور تصریح کرد خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند سردار حاج عابدین خرّم در دوران دفاع مقدّس و مسئولیت دفاع از مرزهای شرف و امنیّت شمال غرب و غرب کشور و نیز خدمات سال های متمادی پس از آن دوران در مسئولیت .

- سرتیپ پاسدار محمّد پاکپور تصریح کرد خاطرات غرور آفرین مجاهدت ها، ایثارگری ها، زحمات و اقدامات ارزشمند سردار حاج عابدین خرّم در دوران دفاع مقدّس و مسئولیت دفاع از مرزهای شرف و امنیّت شمال غرب و غرب کشور و نیز خدمات سال های متمادی پس از آن دوران در مسئولیت های مختلف ملّی و منطقه ای، هیچگاه از خاطر دوستان، همکاران و مردم شریف و ولایتمدار فراموش نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در پیامی، درگذشت شهادت گونه سردار عابدین خرّم را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سردار پاکپور آمده است: انّا لله وانّا الیه راجعون امام صادق(ع) : المُؤمنُ صَبورٌ فی الشّدائد، وَقُورٌ فی الزَّلازِل، قَنُوعٌ بِما اُوتیَ، لایَعظِمُ عَلَیه المَصائب.

بحارالانوار 82/133 با کمال تاسّف و تاثّر و با قلبی آکنده از غم و اندوه، عروج شهادت گونه برادر جانباز و فرمانده پیشکسوت دوران دفاع مقدّس، سردار حاج عابدین خرّم که عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلاء و دفاع از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگری ها و خدمات سردار عابدین خرّم از خاطر مردم فراموش نمی شود

ایثارگری ها و خدمات سردار عابدین خرّم از خاطر مردم فراموش نمی شود