مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:152024-01-15اقتصادي

250 فرصت شغلی با راه اندازی مجتمع دامداری در غرق آباد ایجاد می شود


رییس شورای اسلامی شهر غرق آباد از ایجاد 250 فرصت شغلی با راه اندازی مجتمع بزرگ دامداری های کوچک و بزرگ در این شهر خبر داد و گفت: جانمایی احداث این مجتمع انجام شده و مجوز انتقال آب از شهر به مکان مورد نظر مجتمع نیز اخذ شده است.

- ابوالفضل باباشلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با یادآوری این که بهترین روش استحصال آب قنات بوده است، اظهار کرد: هم اکنون  برداشت های غیر مجاز و بی رویه، آب های زیرزمینی در ساوه و غرق آباد افت شدید سفره های زیرزمینی و نشست زمین ها نشست شده، لذا مدیریت منابع آبی با اجرای طرح آبخیزداری امری ضروری است.

وی با بیان این که آب موردنیاز کشاورزی غرق آباد از طریق قنوات، چاههای عمیق و نیمه عمیق تامین می شود، ادامه داد: هم اکنون 25 رشته قنات در شهر غرق آباد و روستاهای اطراف وجود دارد که پس از بررسی طرح آبخیزداری با حضور و مسوولان استانی و محلی، اجرای آن مصوب و آغاز عملیات اجرایی برای سال آینده کلید خورد که ضمن مدیریت منابع آبی می تواند در رونق گردشگری، ایجاد اشتغال و تقویت قنوات منطقه موثر واقع شود.

رییس شورای اسلامی شهر غرق آباد اظهار کرد: انتظار ما از استاندار مرکزی، فرماندار و نماینده مردم شهرستان های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل های مربوطه به ویژه منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 فرصت شغلی با راه اندازی مجتمع دامداری در غرق آباد ایجاد می شود

250 فرصت شغلی با راه اندازی مجتمع دامداری در غرق آباد ایجاد می شود