مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:322024-01-14سياسي

اوقاف زنجان خود را موظف به حمایت از حوزه های علمیه استان می داند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نیت های 53 موقوفه در استان زنجان اختصاص به حوزه های علمیه دارد که براساس نیات واقفان خیراندیش درآمدهای این موقوفات برای حوزه های علمیه هزینه می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: نیت های 53 موقوفه در استان زنجان اختصاص به حوزه های علمیه دارد که براساس نیات واقفان خیراندیش درآمدهای این موقوفات برای حوزه های علمیه هزینه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی امروز (یکشنبه 24 دی ماه) در دیدار با مدیر حوزه های علمیه استان، اظهار کرد: اداره کل اوقاف زنجان و ادارات اجرایی شهرستان ها علاوه بر اختصاص درآمد نیات مرتبط به حوزه های علمیه، به صورت مستمر از فعالیت ها و برنامه های حوزه نیز حمایت کرده است.

وی تصریح کرد: به جهت اینکه حوزه های علمیه در ترویج اخلاق و فرهنگ جامعه نقش بی بدیل دارند، اوقاف استان خود را موظف به حمایت از آنان می داند و همواره با تعامل مستمر و ادامه دار با مدیران این نهاد اثرگذار و از این بخش اثرگذار در هدایت دینی و سیاسی جامعه حمایت کرده است که قطعا بازتاب مناسب آن در حوزه دین و فرهنگ در جامعه قابل رصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف زنجان خود را موظف به حمایت از حوزه های علمیه استان می داند

اوقاف زنجان خود را موظف به حمایت از حوزه های علمیه استان می داند