مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:212024-01-05سياسي

بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهدای هویزه+تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از هویزه، آیین بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار سرلشکر شهید سیدمحمدحسین علم الهدی و همرزمانش با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده های معظم شهدا در یادمان شهدای هویزه برگزار شد.

این برنامه روز جمعه 15 دی ماه سال 1402 در یادمان شهدای هویزه برگزار شد که سیدوحید مرتضوی از مجریان شبکه قرآن و معارف سیما اجرای این برنامه معنوی را بر عهده داشت.

  آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در کنار تربت پاک شهید علم الهدی   آیین بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت مظلومانه شهدای هویزه با حضور فقیه مجاهد حضرت آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان آغاز شد که حجت الاسلام علم الهدی برادر سردار سرلشکر شهید سیدمحمدحسین علم الهدی به نمایندگی از خانواده معظم شهیدان، در جوار تربت مطهر شهدای هویزه سخنرانی کرد.

  میهمانان سالگرد شهدای هویزه   در این آیین علاوه بر قشرهای مختلف مردم، اساتید و دانشجویان و عشایر منطقه، بسیاری از مسؤولان استانی و محلی نیز حضور خواهند داشت، که گروه سرود زهراییون شهرستان کارون که اخیرا در دیدار مردم استان های خوزستان و کرمان با رهبر معظم انقلاب سرود خواندند نیز به اجرای برنامه پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهدای هویزه+تصاویر

بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهدای هویزه+تصاویر