مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 11:152024-01-12سياسي

پیروزی نزدیک تر است؛ نزدیک تر از شهادت


ابوعبیده سخنگوی رویایی گردان های عزالدین قسام در پایان سخنانش همیشه می گوید «و انه لجهاد نصر او استشهاد» و پیروزی رو قبل از شهادت یاد می کند حاکی از آن است که پیروزی برای جبهه حق نزدیک تر از شهادت است.

- ابوعبیده سخنگوی رویایی گردان های عزالدین قسام در پایان سخنانش همیشه می گوید و انه لجهاد نصر او استشهاد و پیروزی رو قبل از شهادت یاد می کند حاکی از آن است که پیروزی برای جبهه حق نزدیک تر از شهادت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کانال تلگرامی سرباز روح الله رضوی در یادداشتی با این عنوان نوشت: قدرت نظامی اسراییل از صبح روز 7 اکتبر تا همین امروز توسط مقاومت فلسطین به چالش کشیده شده است.

امنیت اجتماعی اسراییل به مدد استمرار مقاومت فلسطینی در غلاف غزه و علی الخصوص در مرزهای شمالی بواسه عملیات شجاعانه حزب الله به چالش کشیده شده و صدها هزار آواره کابوس اجتماعی اسراییل شده اند.

امنیت اقتصادی اسراییل با عملیات منحصربفرد انصارالله در دریای سرخ به چالش کشیده شده است.

پشتیبان رژیم در منطقه که حضور نظامی آمریکا بوده حالا با واکنش جدی مقاومت اسلامی عراق روبرو گشته و حالا آفریقای جنوبی آخرین ضربه ها را به آبروی از دست رفته رژیم وارد آورده و اگر برنده این جنگ حقوقی شود می توان گفت که اسراییل در تمامی جبهه ها با بن بست روبرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی نزدیک تر است؛ نزدیک تر از شهادت

پیروزی نزدیک تر است؛ نزدیک تر از شهادت