مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 13:502024-01-06حوادث

برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس رصد های صورت گرفته در راستای اجرای طرح ضربتی و عملیاتی مذکور بالغ بر 500 تارنمای حاوی محتوای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدا که هم آوایی با جریانات تولید شده معاندان .

- معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی خبر داد و گفت : در این راستا 500 تارنما سایبری با محتوا مجرمانه احصا گردید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی در تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس رصد های صورت گرفته در راستای اجرای طرح ضربتی و عملیاتی مذکور بالغ بر 500 تارنمای حاوی محتوای توهین آمیز به ساحت مقدس شهدا که هم آوایی با جریانات تولید شده معاندان در خصوص حوادث تروریستی کرمان نموده بودند احصاء شدند و تحت پایش های سایبری قرار گرفتند.

این مقام مسئول ادامه داد: بالغ بر 100 فقره تارنما در این خصوص با هویت معلوم در داخل کشور شناسایی شده و رسیدگی به آن ها در دستور کار قرار گرفت که در این رابطه ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی تحت اقدامات مقتضی از قبیل دستگیری، احضار، تذکر و حذف محتوای مجرمانه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی

برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی