مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:252024-01-07ورزشي

پرندگان مهاجر مهمان تالاب های پلدختر شدند


پلدختر به عنوان شهر تالاب های لرستان با داشتن تالاب های دائمی مانند «گری بلمک»، «گری جمجمه»، «تکانه»، «لفانه»، «کبود» و «زردابه» و همچنین تالاب «بیشه دالان» در بروجرد و «تنور در» در شهرستان دورود هر ساله میزبان این پرندگان مهاجر هستند.

- پلدختر به عنوان شهر تالاب های لرستان با داشتن تالاب های دائمی مانند گری بلمک ، گری جمجمه ، تکانه ، لفانه ، کبود و زردابه و همچنین تالاب بیشه دالان در بروجرد و تنور در در شهرستان دورود هر ساله میزبان این پرندگان مهاجر هستند.

هم زمان با فصل زمستان، پرندگان مهاجر به مهمانی تالاب های پلدختر آمدند.

مهر/ لرستان تالاب های متعددی در شهرستان های بروجرد، دورود و به خصوص پلدختر دارد و هر ساله هم زمان با فصل زمستان و مهاجرت پرندگان، میزبان این پرندگان زیبا و رنگارنگ می شوند.

تالاب های پلدختر میزبان پرندگان مهاجر در این میان پلدختر به عنوان شهر تالاب های لرستان با داشتن تالاب های دائمی مانند گری بلمک ، گری جمجمه ، تکانه ، لفانه ، کبود و زردابه و همچنین تالاب بیشه دالان در بروجرد و تنور در در شهرستان دورود هر ساله میزبان این پرندگان مهاجر هستند.

علی آبسری نژاد رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر دراین رابطه در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تالاب های پلدختر هر ساله با آغاز فصل سرما پذیرای پرندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرندگان مهاجر مهمان تالاب های پلدختر شدند

پرندگان مهاجر مهمان تالاب های پلدختر شدند