مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 09:402023-12-28سياسي

یادواره شهدای بخش مرکزی پردیس برگزار شد


یادواره شهدای بخش مرکزی پردیس در مسجد امام حسین(ع) روستای کرشت و همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، یادواره شهدای بخش مرکزی پردیس شامگاه چهارشنبه با حضور پرشور شهروندان و روستاییان پردیسی و مسؤولان شهری و شهرستانی در مسجد امام حسین(ع) روستای کرشت و همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام محمد تقی واسعی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پردیس آغاز و در ادامه روایتگران هشت سال دفاع مقدس گوشه ای از ایثارگری های شهدا و رزمندگان را برای حضار بیان کردند.

  در ادامه حاضرین میزبان شهید گمنام 27 ساله ای که در دوران هشت سال دفاع در تک دشمن و منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند شدند و مجلس با عطر شهدا عطراگین شد و مداح اهل بیت(ع) نیز دل ها را به کربلای ایران برد.

سپس گروه هنری و تواشیح مسجد حضرت اباالفضل(ع) شهر بومهن به اجرای دو قطعه از سروده های حماسی در وصف سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدا را اجرا کرده و در پایان از خانواده معظم شهدای بخش مرکزی پردیس با اهدای لوح تقدیر شد.

    در پایان این مراسم سرهنگ ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه ناحیه علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران، درخصوص این یادواره، ضمن گرامیداشت یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای بخش مرکزی پردیس برگزار شد

یادواره شهدای بخش مرکزی پردیس برگزار شد