مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 00:002024-01-14اجتماعي

شرایط تأسیس مدارس مسجد محور اعلام شد


رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با اشاره به ضوابط راه اندازی مدارس مسجد محور، گفت: برنامه درسی مدارس مسجد محور زیر نظر آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بر اساس مصوبه مجلس، وزارت آموزش و پرورش برای ایجاد مدارس مسجد محور مجوز صادر خواهد کرد.

طبق مصوبه مجلس، وزارت آموزش و پرورش مکلف است به درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی که متقاضی ایجاد مدرسه یا مرکز آموزشی و پرورشی غیردولتی به عنوان بخشی از یک مسجد هستند، مشروط به موافقت هیأت امنای مسجد، رسیدگی کرده و ضمن رعایت ضوابط فنی برای ساختمان مسجد یا ساختمان منظور شده از سوی متقاضی، مجوز ایجاد مدرسه مسجد محور یا مرکز آموزش و پرورشی مسجد محور را به متقاضی مربوطه بدهد .

در همین رابطه احمد محمودزاده رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، درباره راه اندازی مدارس مسجد محور، اظهار کرد: به دنبال استفاده از ظرفیت مساجد در جریان تعلیم و تربیت کشور هستیم؛ تمام افراد حقیقی و حقوقی با دارا بودن شرایط مواد 8 و 9 قانون تأسیس مدارس غیردولتی می توانند مجوز راه اندازی مدرسه دریافت کنند.

در ماده 8 قانون تأسیس مدارس غیردولتی، شرایط متقاضیان تأسیس این مدارس آمده است: تابعیت جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تأسیس مدارس مسجد محور اعلام شد

شرایط تأسیس مدارس مسجد محور اعلام شد