مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 22:002023-12-30سياسي

خلاصه طرح ها و اعتبارات مصوب سفر اول و دوم رییس جمهور به گلستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تعداد کل مصوبات در سفر اول و دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان را 248 مصوبه برشمرد و افزود: تقریبا نیمی از مصوبات سفر اول در دو سال گذشته محقق شده که مابقی پس از دریافت مصوبات از سفردوم در دستور کار قرار می گیرد.

- ایسنا/گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تعداد کل مصوبات در سفر اول و دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان را 248 مصوبه برشمرد و افزود: تقریبا نیمی از مصوبات سفر اول در دو سال گذشته محقق شده که مابقی پس از دریافت مصوبات از سفردوم در دستور کار قرار می گیرد.

سید محمد دهنوی عصر امروز 9 دی در شورای اداری استان با تقدیر از همت و تلاش های مجدانه همه مدیران و دستگاه های اجرایی و نهادها در جریان سفر رییس جمهور، اظهار کرد: البته تقدیر اصلی متعلق به مردم عزیز است که با استقبال پرشور بار دیگر از دولت قدرشناسی کردند.

وی در ادامه به توضیح خلاصه طرح ها و اعتبارات مصوب سفر اول و دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان پرداخت و اظهارکرد: تعداد مصوبه ها در سفر اول 118 و در سفر دوم 130 بود که درمجموع 248 مصوبه در این دو سفر در دستور کار قرار گرفت که لازم به ذکر است تقریبا نیمی از مصوبات سفر اول یعنی تعداد 42 مصوبه تحقق یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه طرح ها و اعتبارات مصوب سفر اول و دوم رییس جمهور به گلستان

خلاصه طرح ها و اعتبارات مصوب سفر اول و دوم رییس جمهور به گلستان