مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 20:352024-01-07اقتصادي

بیمه بدنه موتورسیکلت با خدمات و پوشش های جدید ارائه می شود


جزییات طرح جدید ازکی همراه با پوشش جبران خسارت سرقت موتورسیکلت - براساس آمار منتشر شده از تصادفات موتورسواران، 64 درصد از این تصادفات به صورت فیزیکی و 13 درصد به شکل مالی باعث آسیب های مالی برای موتورسواران می شوند (شش ماهه سال 1402 در تهران).

همچنین با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسازمان بهداشت جهانی (WHO)، حدود 28 درصد از تصادفات جاده ای جهان با مربوط به موتورسیکلت هاست.

در واقع هر ساله حدود 1.

34 میلیون نفر در دنیا تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند که از این تعداد، حدود 35 درصد از جان باختگان به راکبان موتورسیکلت مرتبط است.

همچنین همانطور که تعداد و میزان استفاده از موتورسیکلت ها در ایران افزایش چشمگیری پیدا کرده، این روند در سرتاسر دنیا نیز قابل مشاهده است و طبق آمارهای جهانی، تعداد موتورسیکلت های ثبت شده در جهان در سال 2020 به بیش از یک میلیارد عدد رسیده است.

  به همین منظور، سایت ازکی خدمات بیمه بدنه موتورسیکلت را به محصولات خود اضافه کرده و با ارائه پوشش ها و طرح های مختلف مانند جبران پوشش خسارت موتورسیکلت، تلاش می کند در کاهش ریسک استفاده از مورتورسیکلت نقش داشته باشد.

شرایط خرید بیمه بدنه موتورسیکلت ازکی بیمه بدنه موتورسیکلت برای موتورهای با ارزش 50 میلیون تا 500 میلیون تومان در دسترس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه بدنه موتورسیکلت با خدمات و پوشش های جدید ارائه می شود

بیمه بدنه موتورسیکلت با خدمات و پوشش های جدید ارائه می شود