مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 11:102024-01-17اقتصادي

کاربست علم و فناوری از رسالت های اصلی جهاددانشگاهی است


رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: کاربست علم و فناوری از رسالت های اصلی جهاددانشگاهی است و شبکه جهاددانشگاهی در سطح کشور از ظرفیت بالایی در این رابطه برخوردار است.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: کاربست علم و فناوری از رسالت های اصلی جهاددانشگاهی است و شبکه جهاددانشگاهی در سطح کشور از ظرفیت بالایی در این رابطه برخوردار است.

حسام رسولی، 27 دی در نشست بررسی همکاری های مشترک علمی و فناورانه بین جهاددانشگاهی و شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس که با حضور مدیر امور دانش بنیان شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس برگزار شد، گفت: کاربست علم و فناوری از رسالت های اصلی جهاددانشگاهی است و شبکه جهاددانشگاهی در سطح کشور از ظرفیت بالایی در این رابطه برخوردار است.

رسولی، از جهاددانشگاهی به عنوان شبکه ای از فعالیت های مختلف علمی و فناورانه یاد کرد و افزود: با توجه به فعالیت شبکه ای این نهاد علمی، امکان برقراری ارتباط و استفاده از ظرفیت واحدهای دیگر امکان پذیر است و در همکاری مشترک کلیه ظرفیت های جهاددانشگاهی و واحدهای تابعه مد نظر قرار می گیرد، بنابراین امکان همکاری های بیشتر و موفق بین جهاد دانشگاهی و شرکت پارس وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربست علم و فناوری از رسالت های اصلی جهاددانشگاهی است

کاربست علم و فناوری از رسالت های اصلی جهاددانشگاهی است