مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 01:302024-01-10بين الملل

فروپاشی ساختارها و ایده های نظم کهنه


کدام دولت در تل آویو قادر به ادامه حیات پس از جنگی با این سطح از تلفات خواهد بود؟ لذا همان طور که وزیر خارجه آمریکا هم به آن اشاره کرده است، نتانیاهو و فرماندهان نظامی و در یک جمله کابینه امنیتی اسراییل با دلایل آشکار از بحث درباره «پس از جنگ» جلوگیری می نمایند.

- کدام دولت در تل آویو قادر به ادامه حیات پس از جنگی با این سطح از تلفات خواهد بود؟ لذا همان طور که وزیر خارجه آمریکا هم به آن اشاره کرده است، نتانیاهو و فرماندهان نظامی و در یک جمله کابینه امنیتی اسراییل با دلایل آشکار از بحث درباره پس از جنگ جلوگیری می نمایند.

فارس پلاس؛ سعدالله زارعی در یادداشتی نوشت: جنگ غزه و مسائلی که پس از آن پدید آمد، ثابت کرد ساختارها و ایده های نظم کهنه کارایی خود را در کنترل روندی که علی رغم اهداف آن پدید آمده از دست داده است.

وقتی رژیم به شدت مسلح اسراییل علی رغم جنگی بالنسبه طولانی نتواند فلسطینی ها را مهار کند؛ وقتی آمریکا در قامت ابرقدرت نتواند از طریق هشدار و اقدامات نمادین و حتی اقدامات عملی، روندی که در مقابل آن قرار دارد، متوقف گرداند؛ وقتی دولت های منطقه ای اردوگاه نظم کهنه نتوانند در نقش واگذار شده ایفای نقش کنند و کمکی به حل مسئله نمایند؛ زمانی که ائتلاف ها به سختی شکل گیرند و در صحنه عمل قادر به اقدامات مدنظر نباشند؛ وقتی نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروپاشی ساختارها و ایده های نظم کهنه

فروپاشی ساختارها و ایده های نظم کهنه