مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 19:152024-01-13پزشكي

تحول دولت سیزدهم در خانه های بهداشت از پل بریم تا پیچاب در باشت


سرپرست شبکه بهداشت و درمان باشت می گوید؛ در دولت سیزدهم و در پروژه های عمرانی بهداشت و درمان شهرستان باشت 4 پروژه عمرانی شامل سه پروژه روستایی و یک پروژه شهری داریم.

- خبرگزاری فارس باشت- فتح الله پوران پور- گسترش خدمات مختلف بهداشتی و درمانی در نظام اسلامی بر کسی پوشیده نیست ولی استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان باشت با زخم های کهنه ای که از قبل با خود همراه داشت، همواره از قافله پیشرفت عقب بود هر چند نباید از پیشرفت های چند سال اخیر آن غافل شد.

 دسترسی راحت همه شهروندان به امکانات بهداشتی و درمانی یکی از مهم ترین شاخص های عدالت در سلامت است.

پراکندگی بسیار زیاد جمعیتی در روستاها از یک سو و عدم فراهم شدن زیرساخت ها در کنار صعب العبور بودن بخش زیادی از روستاها، دسترسی شهروندان به امکانات نظام سلامت را تا حد زیادی با مشکلاتی مواجه کرده است.

این در حالی است که کوهستانی و صعب العبور بودن شهرستان در کنار همه عوامل مذکور دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی را در این شهرستان مشکل تر کرده است.

مراکز بهداشتی و خانه های بهداشتی در روستاها و بخش ها دورافتاده شهرستان  امکانات بهداشتی و درمانی را تا نزدیکی های هر خانوار روستایی برده، به گونه ای که رضایت نسبی روستاییان و شهروندان را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول دولت سیزدهم در خانه های بهداشت از پل بریم تا پیچاب در باشت

تحول دولت سیزدهم در خانه های بهداشت از پل بریم تا پیچاب در باشت