مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:452024-01-20سياسي

220 مدرسه در استان یزد سنددار شد


مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد از مستندسازی، هویت سازی و صدور سند مالکیت کاداستری بیش از 220 مدرسه و آموزشگاه استان در 9 ماه امسال خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد از مستندسازی، هویت سازی و صدور سند مالکیت کاداستری بیش از 220 مدرسه و آموزشگاه استان در 9 ماه امسال خبر داد.

مهدی اقبال در این خصوص اظهار کرد: با همکاری قابل تقدیر آموزش و پرورش، تلاش های زیادی در راستای تعیین تکلیف اراضی و املاک تحت مدیریت این مجموعه انجام شده است.

وی افزود: امسال مستندسازی املاک مازاد فاقد سند و تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به حدنگار (کاداستری) به نام دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی آموزش و پرورش با قید تسریع در اولویت قرار گرفت.

عضو شورای قضایی استان یادآور شد: در این خصوص تاکیدات و مصوبات زیادی در شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای قضایی استان داشتیم که با حمایت کامل رییس کل دادگستری همراه بود.

اقبال ادامه داد: خوشبختانه با همکاری و هماهنگی مدیران کل و روسای هر دو مجموعه ثبت اسناد و آموزش و پرورش برنامه تکلیفی منظمی تنظیم و پیگیری شد.

مدیرکل ثبت اسناد استان تصریح کرد: در این راستا و در طول فروردین تا دی ماه امسال، مستندسازی و هویت سازی بیش از 220 مدرسه و آموزشگاه فاقد سند در سراسر استان انجام و منجر به صدور سند شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 مدرسه در استان یزد سنددار شد

220 مدرسه در استان یزد سنددار شد