مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:152024-01-03سياسي

توجه مراکز درمان ناباروری به اهمیت «رحِم» در حفظ نظام خلقت


اهمیت و عظمت رحم در مراکز درمان ناباروری جدی گرفته شود، چراکه نسل طاهر به «رحِم» برمی گردد؛ باید در این راستا بررسی علمی و فقهی صحیح انجام شود تا سالیان آینده شاهد خطای علمی نباشیم که نظام خلقت به هم بخورد.

- توجه مراکز درمان ناباروری به اهمیت رحِم در حفظ نظام خلقت ایسنا/قم رییس مؤسسه آموزش عالی اجتهاد گفت: اهمیت و عظمت رحم در مراکز درمان ناباروری جدی گرفته شود، چراکه نسل طاهر به رحِم برمی گردد؛ باید در این راستا بررسی علمی و فقهی صحیح انجام شود تا سالیان آینده شاهد خطای علمی نباشیم که نظام خلقت به هم بخورد.

محمدحسین احمدی فقیهی یزدی، رییس مؤسسه آموزش عالی اجتهاد در افتتاحیه همایش بررسی اخلاقی، فقهی و حقوقی در ناباروری که امروز 13 دی ماه در تالار اندیشه دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه عظیم و والای حضرت زهرا(س) اظهار کرد: امامان و تمامی بشریت از طریق حضرت زهرا(س) به پیامبر(ص) اتصال پیدا می کنند، این رابطه مهم معنوی از طریق حضرت زهرا(س) و رحم ایشان، این ارمغان مهم برای بشریت و نظام وجودی انسان ها حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) واسطه ارتباط قوی انسان با خداوند است؛ خداوند خواست که واسطه فیض و ارتباط خداوند با انسان ها، حضرت زهرا(س) باشد، ادامه داد: شفاعت عام مختص به وجود مرضیه طاهره است که با حضرت خاتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه مراکز درمان ناباروری به اهمیت «رحِم» در حفظ نظام خلقت

توجه مراکز درمان ناباروری به اهمیت «رحِم» در حفظ نظام خلقت