مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 13:112024-01-20سياسي

ساماندهی صنوف آلاینده مریوان درگیر پیچ و خم ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم مجموع این نشست ها و گفت وگوها راه گشا و گره گشای رفع مشکلات حوزه اقتصاد و گره های موجود در این بخش باشد.

وی تصریح کرد: اگرچه مریوان هم مثل بسیاری از نقاط کشور نیاز به کارهای بزرگ توسعه ای دارد اما معتقد هستیم مریوان قبل از هرچیز به گام های کوچک نیاز دارد کارهایی کوچکی که مانند سنگ ریزه مانع حرکت ریل توسعه در این شهرستان است.

فرماندار مریوان افزود: اگر این امورات کوچک سامان پیدا کند برنامه ها و اهداف بزرگ هم تحقق پیدا می کند و توسعه روی خود را به این شهرستان نشان می دهد.

احمدی اضافه کرد: ساماندهی صنوف آلاینده از نیازهای مریوان است که با وجود اینکه موضوع بزرگی نیست، اما بیش از 20 سال است در پیچ و قوس های مختلف باقی مانده است.

وی اضافه کرد: نبود برخی ادارات و یا کم بودن امکانات آنها در شهرستان با وجود حجم وسیع کار از دیگر چالش ها در شهرستان مریوان است.

وی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت ها علیرغم اینکه اقدامات خوبی انجام شده اما در حوزه راه و ارتباطات مشکلات زیادی داریم، گفت: هنوز در مسیرهای اصلی مریوان با مشکل جدی آنتن دهی مواجه هستیم و نبود تصفیه خانه مجهز ما در با مشکل مواجه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی صنوف آلاینده مریوان درگیر پیچ و خم ها

ساماندهی صنوف آلاینده مریوان درگیر پیچ و خم ها