مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:252023-12-30سياسي

69 زندانی از ارفاقات قانونی بهره مند شدند


در دیدار رییس کل دادگستری استان البرز و جمعی از قضات از ندامتگاه مرکزی کرج، مشکلات 176 زندانی بررسی و زمینه برای برخورداری 69 زندانی از ارفاقات قانونی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، با همراهی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یکی از معاونان وی، معاون قضایی رییس کل در امور نظارت بر زندان ها و اجرای احکام و 9 نفر از قضات اجرای احکام دادگستری کل استان با حضور در ندامتگاه مرکزی کرج به مشکلات و درخواست های محکومین اجرای احکام کیفری کرج رسیدگی کردند.

ملاقات با 176 زندانی فاضلی هریکندی در حاشیه این بازدید با اعلام اینکه در دیدار روز جاری با 176 زندانی محکوم قطعی، ملاقات و در خصوص درخواست های طرح شده دستورات مقتضی برای برخورداری از نهادهای ارفاقی انجام و در برخی موارد ارشاد قضایی ارائه شد، گفت: در این دیدار، قضات در ندامتگاه مرکزی کرج حاضر و در دیدارهای انجام شده برای 7 نفر پابند الکترونیک، 17 نفر مرخصی، 7 نفر تعلیق و آزادی مشروط، 35 نفر مرخصی پایان حبس منتهی به آزادی، 3 نفر زندان باز، اتخاذ تصمیم و در خصوص سایر زندانیان ارشادات قضایی انجام شد.

وی ادامه داد: در این دیدار همچنین مسؤولیت قضات اجرای احکام کیفری یادآوری و تاکید شد که مسؤولیت آن ها نسبت به سایر قضات مضاعف است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 زندانی از ارفاقات قانونی بهره مند شدند

69 زندانی از ارفاقات قانونی بهره مند شدند