مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:452023-12-30اقتصادي

پروژه راه آهن اردبیل - میانه تا پایان سال جاری افتتاح می شود


تلاش می کنیم تا پایان سا ل جاری پروژه راه آهن اردبیل - میانه به اتمام برسد که در همین خصوص از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهرداد بذرپاش پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن اردبیل، اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا پایان سال پروژه راه آهن اردبیل میانه به اتمام برسد که در همین خصوص از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: پروژه 21 ساله راه آهن اردبیل جزو اولویت های اصلی دولت در کشور است و در این راستا همه منابع مالی موجود در حد وسع به میدان آورده می شود تا این پروژه تاپایان سال به بهره برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به ضرورت نیاز مالی برای پروژه از طریق اسناد خزانه طی روزهای آینده 700 میلیارد تومان به راه آهن اردبیل اختصاص می یابد.

اختصاص 180 میلیارد تومان برای تکمیل عرشه گذاری بذرپاش تاکید کرد: همین امروز بعد از جلسه جهت تکمیل لاینیگ و عرشه گذاری در حدود 180 میلیارد تومان برای پروژه در نظر گرفتیم تا هرچه سریع تر موارد ذکر شده تکمیل شود.

وی عنوان کرد: 5 هزار تن ریل برای 43 کیلومتر باقی مانده فاقد ریل مسیر راه آهن اردبیل میانه را خودمان متعهد می شویم که هرچه سریع تر جهت تکمیل ریل گذاری به پروژه تحویل داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه راه آهن اردبیل - میانه تا پایان سال جاری افتتاح می شود

پروژه راه آهن اردبیل - میانه تا پایان سال جاری افتتاح می شود