مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:002024-01-19سياسي

انتخابات تزریق دوباره خون به پیکر انقلاب اسلامی است


امام جمعه خرم آباد با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: مشارکت در انتخابات تزریق خون تازه به پیکره انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، با اشاره به سیزده رجب میلاد حضرت علی(ع) و روز دوشنبه ولادت امام جواد(ع)، اظهار کرد: ما به عنوان شیعه برای بهره مندی از سبک زندگی در گفتار و رفتارمان از آموزه های علوی چه کار کرده ایم؟، این مهم است تا با استفاده از این آموزه ها به قله ها و آرمان های اسلامی برسانیم.

امام جمعه خرم آباد گفت: چشم پوشی از خود، ایمان به خدا و رسولش تا پای جان در تمام رویدادهای سخت و دشوار، شجاعت در پذیرش اسلام و وفاداری تمام عیار به خدا و رسول از جمله فضائل امام علی(ع) بود.

خطیب جمعه خرم آباد گفت: سیزده رجب روز پدر به این معنا است که همه پدران تلاش کنند به قله هایی که امام(ع) ترسیم کرده است در آن مسیر حرکت کنند، مسیری که شهدا و جانبازان در آن حرکت کرده اند.

شاهرخی به برگزاری پویش سلامت و غربال گری فشار خون و دیابت اشاره کرد و افزود: فشار خون و دیابت دو عامل خطرناک هستند که سبب مرگ و میر زودرس می شوند، از مردم تقاضا داریم به این پویش بپیوندید و آنها که مبتلا هستند درمان را دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات تزریق دوباره خون به پیکر انقلاب اسلامی است

انتخابات تزریق دوباره خون به پیکر انقلاب اسلامی است