مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:552024-01-02اقتصادي

معاون وزیر جهاد: هیچ مسوولی از وزارت جهاد در مسأله چای دبش دخالت نداشت


معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این روزها بیشترین هجمه به وزارت جهاد کشاورزی وارد می شود و برخی فسادها و رانت هایی را به افراد این وزارتخانه مرتبط می دانند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صفدر نیازی در دهمین نمایشگاه جامع کشاورزی با بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان خواربار ملل متحد تأکید کرده که ایران نسخه کود برای خاک های کشاورزی آماده کند.

مفهوم آن این است که میزان استفاده از نهاده های کشاورزی بهینه خواهد شد و با کاهش هزینه ها، درآمد کشاورزان بهبود می یابد.

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی افزود: قرار است در همه مناطق و بر اساس نوع خاک تعیین شود که چه نوع و چه میزان کودی لازم است و به کشاورزان بر اساس آن نسخه پیچیده خواهد شد.

به گفته نیازی؛ برای انجام این کار نیاز به انجام آزمایشات خاک در آزمایشگاه های مربوطه است که در کشور وجود دارد، اما باید تکمیل تر شود.

وی در ادامه از نیاز به 100 هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های آب و خاک کشور خبر داد و گفت: آنچه انجام داده ایم تاکنون در نیمه راه هستیم و برای تکمیل این پروژه ها نیاز به اعتبار است.

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اعتبارات دولتی برای این پروژه ها کافی نیست، گفت: باید از ظرفیت های بخش خصوصی هم استفاده و می توان در قالب اجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر جهاد: هیچ مسوولی از وزارت جهاد در مسأله چای دبش دخالت نداشت

معاون وزیر جهاد: هیچ مسوولی از وزارت جهاد در مسأله چای دبش دخالت نداشت