مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 18:552023-12-25سياسي

چرا در دوران آخرالزمان حضرت عیسی(ع) همراه با منجی عالم می آید؟


محمدحسین رجبی دوانی در خصوص اینکه حضرت عیسی(ع) چرا در دوران ظهور همراه با منجی عالم حضور خواهند داشت، گفت: با ظهور حضرت ولیعصر(عج) نیز حضرت عیسی مسیح(ع) ایشان را همراهی می کند به این دلیل که حجت را بر مسیحیانی که مدعی پیروری از پیامبر خود هستند تمام کند.

- چرا در دوران آخرالزمان حضرت عیسی(ع) همراه با منجی عالم می آید؟ محمدحسین رجبی دوانی در خصوص اینکه حضرت عیسی(ع) چرا در دوران ظهور همراه با منجی عالم حضور خواهند داشت، گفت: با ظهور حضرت ولیعصر(عج) نیز حضرت عیسی مسیح(ع) ایشان را همراهی می کند به این دلیل که حجت را بر مسیحیانی که مدعی پیروری از پیامبر خود هستند تمام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر ساله تاریخ 25 دسامبر روز تولد حضرت مسیح(ع) است و مسیحیان جهان این روز را آغاز سال نو میلادی دانسته و به جشن می پردازند.

اما سوالی که همیشه مطرح بوده است اینکه حضرت مسیح(ع) به صلیب کشیده شده و به قتل رسیده است یا خیر؟، قرآن به این سوال پاسخ می دهد و در آیه وَقَوْلِهِم ْ إِنَّا قَتَلْنَا الْمَسِیح َ عِیسَی ابْن َ مَرْیَم َ رَسُول َ اللَّه ِ وَمَا قَتَلُوه ُ وَمَا صَلَبُوه ُ وَلَـَکِن شُبِّه َ لَهُم ْ وَإِن َّ الَّذِین َ اخْتَلَفُواْ فِیه ِ لَفِی شَکٍّ مِّنْه ُ مَا لَهُم بِه ِی مِن ْ عِلْم ٍ إِلآ اتِّبَاع َ الظَّن ِّ وَمَا قَتَلُوه ُ یَقِینَا # بَل رّ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در دوران آخرالزمان حضرت عیسی(ع) همراه با منجی عالم می آید؟

چرا در دوران آخرالزمان حضرت عیسی(ع) همراه با منجی عالم می آید؟