مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:452024-01-14اجتماعي

افتتاح رسمی اتاق وضعیت اداره کل آموزش وپرورش قم


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قم با اشاره به افتتاح رسمی اتاق وضعیت در این اداره کل گفت: اتاق وضعیت، به نوعی وضعیت شناسی آسیب های دانش آموزی است که متولی تسهیل گری و اجرای فرایندها توسط اداره امور تربیتی، - حجت الاسلام محمد امینیان در حاشیه افتتاحیه رصدخانه آسیب های اجتماعی دانش آموزان در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اتاق وضعیت اداره کل آموزش وپرورش قم از یکم تیرماه 1402 در حوزه پژوهش راه اندازی شد و امروز با حضور مدیرکل و معاونین و مدیران برخی از دستگاه های مرتبط به صورت رسمی افتتاح و آغاز به کار کرد.

وی افزود: چنین اتاق وضعیتی در سطح کشور کم نظیر است و تمامی مدارس استان را نسبت به 16 مقوله پرآسیب مورد رصد قرار داده است، بنابراین اتاق وضعیت، یک پژوهشکده و رصدخانه آسیب های مدرسه ای و دانش آموزی است.

وی هدف از راه اندازی این رصدخانه را ضرورت پژوهش، هدفمندی سرمایه ها و نیروهای انسانی و کاهش هزینه های مالی دانست و خاطرنشان کرد: اثربخشی بیشتر جهت فعالیت های پرورشی و نقطه زنی برنامه ها و کارگاه های دانش آموزی و خانواده ها، ازجمله آرمان های چنین رویدادی است .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان قمافزود: احصا و کشف آسیب های اجتماعی، از طریق شبکه سازی کارشناسان نواحی، برخی اساتید دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح رسمی اتاق وضعیت اداره کل آموزش وپرورش قم

افتتاح رسمی اتاق وضعیت اداره کل آموزش وپرورش قم