مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:262023-12-26سياسي

معاون اجرایی رییس جمهور: دولت دانش آموزان مستعد مناطق محروم را بورسیه می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان در جواب سوالات متعدد دانشجویان در ابعاد مختلف اظهار داشت: مطالبه گری و آرمانخواهی مومنانه در کشور جریان دارد و این جریان با وجود دانشجویان متعهد همیشه در حال پیگیری است.

  وی نسبت به دغدغه های دانشجویان در خصوص مواردی مانند تورم، معیشت و اقتصاد بیان داشت: مصیبت بزرگ کشور که منجر به اتفاقات نامطلوب اقتصادی در کشور شده، کسری بودجه است که در سال 1400، دولت قبل را با کسری به مبلغ 480 میلیارد تومان تحویل گرفتند و به سختی آن را تامین کردند و سال را به پایان رساندیم.

  منصوری از تحویل دولت روحانی  با نرخ تورم 59/3 به دولت سیزدهم خبرداد و افزود: دولت سیزدهم، کشور را در حالی از دولت قبل تحویل گرفت که نرخ تورم تولید  103درصد بود و دولت این کسری ها را تا حدودی اعتدال بخشید.

  معاون اجرایی رییس جمهور از ناترازی های متعدد در کشور سخن گفت و  در باب اجرای عدالت تصریح کرد: دولت در بحث ساخت مسکن تمام تلاش خود را به کار گرفته و این در حالی است که در دولت قبل ساخت مسکن 8 سال متوقف شده بود و اکنون برای تهیه و ساخت مسکن نیاز به زمین است که در برخی از شهرها مانند تهران، اصفهان نرخ زمین بسیار بالاست و تامین زمین با مشکل جدی روبرو است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجرایی رییس جمهور: دولت دانش آموزان مستعد مناطق محروم را بورسیه می کند

معاون اجرایی رییس جمهور: دولت دانش آموزان مستعد مناطق محروم را بورسیه می کند