مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 13:102023-12-24اجتماعي

آزمون جامع مهارت آموزی در 6 شهر مازندران برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری چهل و دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش در سال تحصیلی 1403-1402 در شش شهر مازندران خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری چهل و دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش در سال تحصیلی 1403-1402 در شش شهر مازندران خبر داد.

احسان آهنگر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این آزمون در دو بخش عملی و نظری آنلاین در شهرهای ساری، قائم شهر، بابل، آمل، چالوس و رامسر برگزار می شود، زمان آزمون عملی را پنجم لغایت 11 دی ماه و آزمون نظری آنلاین را 13 تا 15 دی ماه عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه 28 رشته مصوب آموزش و پرورش و ارشاد داریم، یادآور شد: این دوره آزمون در 9 رشته گرافیک رایانه ای، چهره سازی، تصویربرداری، نوازندگی ساز جهانی، عکاسی دیجیتال، دستیاری طراحی لباس(دوخت و ترمیم)، نوازندگی ساز ایرانی، تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای و طراحی بسته بندی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه این آزمون همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سالانه سه آزمون برگزار و مرحله بعدی حوالی خردادماه سال آینده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون جامع مهارت آموزی در 6 شهر مازندران برگزار می شود

آزمون جامع مهارت آموزی در 6 شهر مازندران برگزار می شود