مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 09:102024-01-13بين الملل

نمی باریم مگر این که...!


حملات دیروز آمریکا و انگلیس به یمن که در حمایت از جنایات و نسل کشی صهیونیست ها صورت پذیرفت، نه فقط کمترین آسیبی به روحیه انقلابی و روح بلند مردم یمن وارد نکرده است بلکه تمامی شواهد محسوس و ملموس حکایت از آن دارند که مردم سلحشور و غیور یمن را برای ادامه .

- حملات دیروز آمریکا و انگلیس به یمن که در حمایت از جنایات و نسل کشی صهیونیست ها صورت پذیرفت، نه فقط کمترین آسیبی به روحیه انقلابی و روح بلند مردم یمن وارد نکرده است بلکه تمامی شواهد محسوس و ملموس حکایت از آن دارند که مردم سلحشور و غیور یمن را برای ادامه راهی که در پیش گرفته بودند مصمم تر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیهان در سرمقاله شماره امروز خود نوشت: 1- دیروز بن رودز معاون سابق امنیت ملی دولت اوباما در واکنش به حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن، خطاب به این دو کشور گفت: وقتی با ائتلاف چندین ساله نتوانستید یمن را شکست بدهید، با این حملات هوایی دنبال چه هستید و چه کاری از شما ساخته است؟! اشاره او به ائتلاف پیشین 17 کشور علیه یمن است که به ادعای ارتش عربستان (در آغاز درگیری ) قرار بود ظرف 3 روز و یا حداکثر یک هفته، مقاومت یمن را درهم شکند! ولی آن جنگ تمام عیار بیش از 8 سال به درازا کشید و ائتلاف یاد شده که عربستان و امارات دو عضو اصلی آن بودند، دست از پا درازتر مجبور به عقب نشینی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی باریم مگر این که...!

نمی باریم مگر این که...!