مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:262024-01-15اقتصادي

رفت و برگشت نظارت بر بازار کالاهای اساسی بین دو وزارتخانه


در حالی که از سال 1400 با اجرای قانون انتزاع، بعد از مدت ها بلاتکلیفی این قانون، همه وظایف مربوط به تأمین تا واردات و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و مواد غذایی با یک مرحله تبدیل از وزارت صنعت، - در حالی که از سال 1400 با اجرای قانون انتزاع، بعد از مدت ها بلاتکلیفی این قانون، همه وظایف مربوط به تأمین تا واردات و تنظیم بازار محصولات کشاورزی و مواد غذایی با یک مرحله تبدیل از وزارت صنعت، معدن و تجارت منتزع و به وزارت جهادکشاورزی واگذار شد، حالا با دستور رییس جمهور، دوباره مسئولیت نظارت بر بازار به طور کامل به سازمان حمایت تفویض شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته امین حسین رحیمی -وزیر دادگستری - اعلام کرد که بر اساس دستور اخیر رییس جمهور مسئولیت نظارت بر بازار دوباره به طور کامل به سازمان حمایت تفویض شده و از این به بعد کلیه بازرسی و نظارت بر عهده سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

در اصل به گفته او با توجه به اینکه قانون انتزاع در دولت سیزدهم اجرایی شد، وظایف نظارتی در مورد محصولات کشاورزی به وزارت جهاد محول شد.

اما وزارت جهاد کشاورزی امکانات و نیروی لازم را برای این کار نداشت.

بر همین اساس اخیرا رییس جمهور دستور داد که این نظارت باید متمرکز شود، بنابراین جلسات متعددی تشکیل شد و نهایتا رییس جمهور دستور داد که مسئو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت و برگشت نظارت بر بازار کالاهای اساسی بین دو وزارتخانه

رفت و برگشت نظارت بر بازار کالاهای اساسی بین دو وزارتخانه