مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:062024-01-03حوادث

حریق در کارخانه ریسندگی و بافندگی نجف آباد اطفا شد


منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ساعت 11 و 30 دقیقه امروز کارخانه ریسندگی و بافندگی واقع در شهرک صنعتی دهق در شهرستان نجف آباد طعمه حریق شد.

وی با اشاره به اعزام 5 تیم آتش نشانی از شهرک های صنعتی دهق، علویجه، شهرک بزرگ و شهرداری دهق و علویجه افزود: پس از 90 دقیقه تلاش حریق اطفا و ایمن سازی محل انجام شد.

شیشه فروش بیان کرد: این واحد در حال راه اندازی بود که در اثر این حادثه خساراتی به ماشین آلات و تجهیزات و ساختمان 3 طبقه کارخانه وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است و پس از ارزیابی اکیپ فنی آتش نشانی و  شرکت شهرک ها اعلام می شود، گفت: این حادثه خسارات جانی در بر نداشت.

وی ادامه داد: با توجه به تعدد وقوع حوادث و حریق در شهرک های صنعتی تاکید می شود تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی باید نسبت به نصب سیستم های اعلان و اطفای حریق و رعایت تمامی اصول ایمنی در مراحل تولید انبار، حمل و نقل بار و عرضه محصولات اقدام و کلیه واحدهای صنعتی و صنفی باید در برابر حوادث بیمه شوند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان باید نسبت به استقرار تجهیزات و ماشین الات آتش نشانی، احداث ایستگاه و تقویت نیروهای عملیاتی و آتش نشانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در کارخانه ریسندگی و بافندگی نجف آباد اطفا شد

حریق در کارخانه ریسندگی و بافندگی نجف آباد اطفا شد