مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:502023-12-31سياسي

آغاز رقابت 211 طلاب و روحانیان اهل سنت در مسابقات سراسری قرآن


معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و سومین دوره مسابقات قرآنی طه ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و خانواده های آنان در کتابخانه امام خامنه ای سنندج آغاز شد.

- ایسنا/کردستان معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و سومین دوره مسابقات قرآنی طه ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و خانواده های آنان در کتابخانه امام خامنه ای سنندج آغاز شد.

کمال گرامیان، امروز، 10 دی ماه در مراسم افتتاحیه مرحله استانی دهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت و سومین دوره مسابقات قرآنی طه ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت، اظهار کرد: این دوره از مسابقات قرآنی با عنوان گرامیداشت شهدای غزه و جبهه مقاومت اسلامی و با شعار قرآن کتاب وحدت برگزار شده است.

وی تعداد شرکت کنندگان این دوره از مسابقات قرآنی را 211 نفر ذکر کرد و افزود: سال گذشته 163 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند که امسال با وجود حذف رشته های حفظ و آوایی برای همسران و فرزندان و رشته ترتیل برای طلاب و فارغ التحصیلان بانو، مسابقات با استقبال خوبی روبرو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت 211 طلاب و روحانیان اهل سنت در مسابقات سراسری قرآن

آغاز رقابت 211 طلاب و روحانیان اهل سنت در مسابقات سراسری قرآن