مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:052024-01-16سياسي

پیش بینی حضور 18 هزار معتکف همدانی در اعتکاف رجبیه


مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان با پیش بینی حضور 18 هزار نفر معتکف در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در استان همدان گفت: 114 مسجد برای برگزاری این مراسم درنظر گرفته شده است.

- ایسنا/همدان مسئول ستاد مردمی اعتکاف استان همدان با پیش بینی حضور 18 هزار نفر معتکف در مراسم معنوی اعتکاف رجبیه در استان همدان گفت: 114 مسجد برای برگزاری این مراسم درنظر گرفته شده است.

مهدی صلواتیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پیش بینی می شود 5000 تا 7000 نفر در شهرستان همدان متعکف شوند، خاطرنشان کرد: ثبت نام معتکفین در شهرستان همدان از 30 دی ماه آغاز شده است و تا سوم بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: علاقمندان برای حضور در این مراسم می توانند به مسجد جامع شهر همدان مراجعه کنند و در سایر نقاط استان همدان نیز در مساجد، حوزه های علمیه و ادارات تبلیغات اسلامی ثبت نام انجام می شود.

صلواتی مبلغ دریافتی از متعکفین در همدان را 350 هزار تومان عنوان کرد و یادآور شد: معتکفین روزهای 13، 14 و 15 ماه رجب به مدت سه روز در مساجد متعکف می شوند و در صورت استقبال زیاد مردم این آمادگی را داریم که تعداد مساجد بیشتری برای مراسم اعتکاف درنظر بگیریم.

وی ادامه داد: مراسم اعتکاف امسال علاوه بر مساجد شهری و روستایی در مساجد دانشگاه ها نیز در قالب اعتکاف دانشجویی برگزار می شود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 18 هزار معتکف همدانی در اعتکاف رجبیه

پیش بینی حضور 18 هزار معتکف همدانی در اعتکاف رجبیه